با حضور مسوولان استانی و شهرستانی؛

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش پارس آباد برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار پارس آباد ،ظهر شنبه مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد با حضور رئیس اداره آموزش ابتدایی استان ، مشاور مدیر کل و سرپرست حراست اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه، معاونین و پرسنل اموزش و پرورش ،و جمعی از خانواده های شهدا ،مدیران مدارس و فرهنگیان شهرستان پارس آباد در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار گردید.

 طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل الله بخش نجفی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد معرفی و از زحمات  کیومرث هاشمی مدیر سابق این مدیریت تقدیر شد.

کیومرث هاشمی در این مراسم گزارشی از عملکرد مدیریت در طول دوران خدمت بیان نمود واز همه همکاران در جهت همسو وهمکاری در راستای پیشرفت همه فراگیری آموزش وپرورش با هدف شعار سال جدید در همه عرصه های اجتماعی درخواست همکاری با مدیر جدید آموزش و پرورش را درخواست کرد.

وی خودشان را همواره به عنوان یک خادم فرهنگی عنوان نمود واعلام آمادگی خود را با توجه به تجارب های خدمتی به عنوان‌مشاور فرهنگی در مدیریت آموزش وپرورش بیان کرد.

در این مراسم از سوی جمعی از فرهنگیان به پاس بازنشستگی کیومرث هاشمی مدیر سابق آموزش وپرورش کیک بازنشستگی تهیه گردید وتوسط معلم دوران تحصیلی بریده شد.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک نژاد/ انتهای پیام