سرپرست فرمانداری پارس آباد خبرداد:

اختصاص سی تی اسکن و تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی بیمارستان ارس پارس آباد

 


سرپرست فرمانداری پارس آباد از اختصاص  سی تی اسکن و تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی تجهیز وهمچنین ۲۵ تخت به بیمارستان ارس شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارس آباد نیوز؛ جابر جهان بین سرپرست فرماندار شهرستان پارس آباد در نشست با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل و رئیس بیمارستان ارس با اشاره به جمعیت بالای کارگری و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شهرستان گفت تلاشهای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در جهت ارتقا هتلنینگ و بازسازی و بهسازی بخش ها و توسعه خدمات درمانی و اتقا کیفیت جای قدردانی را دارد.

جابر جهانبین با اشاره به مصوبه و دستور و عنایت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در خصوص الحاق ساختمان اداری تامین اجتماعی و تجهیز بیمارستان متناسب با نیاز و جمعیت بیمه شده گان گفت مردم شهرستان به شدت به خدمات بیمارستان ارس نیازمند هستند و لازم است اجرای مصوبات تسریع گردد.

دکتر موسوی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از اختصاص سی تی اس کن به بیمارستان ارس خبر داد و گفت با تحویل ساختمان اداری تامین اجتماعی طبق تفاهم نامه منعقده به سرعت عملیات اجرایی ارتقا ۲۵ تخت و تجهیز و ارتقا خدمات درمانی و درمانگاهی و اورژانسی شروع خواهد شد.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک نژاد/ انتهای پیام