رئیس بهزیستی پارس آباد خبر داد؛

اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران در پارس آباد


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  رییس اداره بهزیستی پارس آباد از اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (طرح مانا )و مشارکت اجتماعی زنان با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.

 

صیاد آزاد عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار پارس آباد نیوز گفت طرح مانا یکی از برنامه‌های سازمان یافته در زمینه مشارکت طلبی اجتماعی است که با دعوت از نوجوانان و جوانان در بازه زمانی سه ماه تابستان اجرا می‌شود که امروز نیز شاهد اختتامیه آن هستیم

آزاد، رئیس بهزیستی افزود: در این طرح تسهیل گر با حضور در جمع این گروه ها آنها را نسبت به مسائل و آسیب‌های اجتماعی دنیای واقعی و مجازی آگاه می سازد و همچنین چگونگی مواجهه با این آسیب ها را نیز با آنها آموزش می دهد.

رئیس اداره بهزیستی افزود: از نتایج و اهداف این طرح می‌توان به افزایش حس اعتماد به نفس، استقلال طلبی و هویت بخشی ، تفکر انتقادی در روابط اجتماعی و مهارت ابراز و مطالبه‌گری اشاره نمود.

آزاد خاطر نشان  کرد، توجه ویژه به امور پیشگیری یکی از مهم‌ترین فاکتورها در کاهش آسیب های اجتماعی می باشد و هر اندازه در راستای افزایش آگاه سازی و آموزش هزینه شود چندین برابر از هزینه های گزاف، درمانی بازتوانی، توانمندسازی و همچنین نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی پیشگیری می شود.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک نژاد/ انتهای پیام