مراسم جشن شکوفه ها در دبستان شاهد پسرانه پارس آباد

برگزاری جشن شکوفه ها و ورود کلاس اولی ها به کلاس درس

جشن شکوفه ها(دانش آموزان کلاس اول ابتدایی) در سال تحصیلی جدید همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در دبستان شاهد بوعلی شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارس آبادنیوز مراسم جشن شکوفه های دبستان شاهد بوعلی با قرائت قرآن واهتزاز پرچم جمهوری اسلامی توسط تعدادی از دانش آموزان و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ادامه این مراسم آقای سیروس صمدی  مدیر مدرسه شاهد بوعلی به دانش آموزان کلاس اولی خوش آمد گفت و معلمان، معاونین مدرسه را به نوآموزان معرفی کرد.

وی هدف از برگزاری جشن شکوفه ها  را، آشنایی دانش آموزان با محیط مدرسه ، آموزگاران ، مربیان و عوامل آموزشی خود برشمرد و افزود:جشن آغازین روز مدرسه  همیشه  برای دانش آموزان روزی خاطره انگیز خواهد بود .

صمدی گفت:برگزاری جشن شکوفه ها در کاهش استرس و اضطراب دانش آموزان و نوآموزان و ایجاد تعامل اولیه بین معلم و دانش آموزان، اشنایی با نظم و مقررات مدرسه  و همچنین ایجاد خاطره ای خوب و به یاد ماندنی برای آنان می تواند اثرگذار باشد.

وی افزود:با توجه به آثار مثبت آموزش حضوری برای سال تحصیلی جدید، مقدمات لازم  ، برای حضور  بانشاط  دانش آموزان در قالب پروژه مهر اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: اول مهر جمعه است و سال تحصیلی جدید از روز شنبه دوم مهرماه آغاز می‌شود و  به عبارت دیگر مدارس کشور از دوم مهر بازگشایی می‌شوند و همه دانش‌آموزان در تمام مقاطع به مدرسه می روند.

صمدی در پایان ضمن گرامیداشت تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس ازایثارگریها و فدارکاریهای رزمندگان در دوران طلایی دفاع مقدس تجلیل کرد و از والدین خواست درکنار معلمان برای تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی تلاش کنند.

 

انتهای پیام