الله بخش نجفی:

طنین انداز شدن زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ در مدارس شهرستان پارس آباد نواخته شد


زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و ایثار و مقاومت صبح شنبه در مدارس شهرستان پارس آباد همزمان با سراسر کشور نواخته شد و دانش‌آموزان سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار پارس آباد نیوز، الله بخش نجفی مدیر  آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد صبح شنبه در آئین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شاهد بوعلی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز همزمان با بهار تعلیم و تربیت  دانش‌آموز راهی کلاس درس در شهرها و روستاهای همجوار شهرستان پارس آباد راهی می‌شوند.

جابر جهان بین سرپرست فرمانداری پارس آباد در آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس در دبستان شاهد بوعلی این شهرستان، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: خوشحالیم که بعد از گذشت بیش از ۲ سال از تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، امروز شاهد بازگشایی فضاهای آموزشی به صورت حضوری هستیم.

جهان بین در ادامه از والدین وخیرین در راستای همکاری وهمدلی با مدرس با باگبان اینکه با ایجاد بسترهای مناسب در مدارس سعی کنیم جایگاه علم ودانش وتربیت فرزند پروری را به جایگاه های بالا برسانیم ودر این راستا نقش اولیا ومربیان را بسیار مهم وقابل اهمیت دانست

الله بخش نجفی مدیر آموزش و پرورش پارس آباد ضمن خیرمقدم گویی به حاضران ، با اشاره به حضور۳۲ هزار نیروی انسانی در عرصه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان پارس آباد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید کاروان تجهیزات مدارس به مناطق و مدارس  آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد ارسال شد.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد با اشاره به اینکه چهره دشمنان و معاندان نظام اسلامی برای همگان شناخته شده است تصریح کرد: دشمنان از همه راه‌ها برای ایجاد ناامنی در جامعه تلاش می‌کنند که با هوشیاری و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی اهداف آنان ناکام می‌شودمدیر آموزش و پرورش پارس آباد در آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس در دبستان شاهد بوعلی این شهرستان، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: خوشحالیم که بعد از گذشت بیش از ۲ سال از تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، امروز شاهد بازگشایی فضاهای آموزشی به صورت حضوری هستیم.

وحید خدابنده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: معلمان ما بدانند جایگاه بسیار بلند و رفیعی دارند و کارشان کار انبیا و اولیا و کارِ بزرگان است. اینها می‌خواهند یک نسل را پرورش دهند، انسان‌سازی کرده و آینده‌سازان کشور را تربیت کنند. شخصیت شما در مدرسه و در خانه به دست والدین و به دست معلمان ساخته می‌شود. کدام مربی از پدر و مادر برتر هستند

امام‌ جمعه پارس آباد در این مراسم با قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی انتظامی در برقراری آرامش و آسایش جامعه خاطر نشان کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت پایدار جامعه از جان خود می‌گذرند که خدمات آنان در همه ابعاد درخور تحسین است.

سخنرانی امام جمعه پارس آباد، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش پارس آباد، قرائت پیام وزیر توسط معاون آموزش ابتدایی استان، راوی دفاع مقدس، و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، و جمعی از معلمان و دانش آموزان فعال از جمله برنامه های این مراسم بودند.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک نژاد/ انتهای پیام