فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد خبر داد؛

برگزاری رزمایش اقتدار ایران قوی در پارس آباد

رزمایش اقتدار ایران قوی باحضور فرمانده نیروی زمینی سپاه باسداران انقلاب اسلامی وبه همراه فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا وجمعی از مسئولین در مصلی شهر پارس آباد با حضور گسترده بسیجیان ومردم شهید پرور انجام شد.

به گزارش خبرنگار پارس آباد نیوز؛ صبح شنبه سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور خود در مصلی شهرستان مرزی پارس آباد  کفت:منافع و امنیت ملی ایران، خط قرمز ما است و با ایجاد رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه بخشی از قدرت نظامی جمهوری اسلامی را رونمایی می کنیم‌.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه افزودند:ما همواره بر حمایت از همسایگان کشورها برنامه های ویژه داریم وصلح و دوستی را محور اصلی کاری قرار می دهیم و به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهیم داد در همسایگی کشور ما پایگاه داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که منطقه مغان به لحاظ جغرافیایی از مناطق خاص کشور بشمار می رود افزود: مردم خونگرم و شهید پرور مغان سالیان متوالی در پاسداشت از حریم خود رشادت های زیادی را ایفا کرده اند ودر کل نقش اساسی در امنیت مرزها دارند و تاکنون این منطقه نقش ویژه‌ای در اقتصاد و کشاورزی کشور ایفا کرده‌اند. 

سردار پاکپورعنوان کرد: رزمایش اقتدار بزرگ نیروی زمینی سپاه با شعار «ایران قوی و مقتدر» قریب به ۱۰ روز است که در منطقه شمال غرب کشور و در حاشیه رود ارس در حال اجرا است و ما با اقتدار تمام در منطقه حاضر شدیم.

وی بیان کرد:ما در تمامی مناطق کشور از جمله خلیج فارس و مناطقی که منافع ملی و امنیت ما را تأمین می‌کند، رزمایش‌های متعددی برگزار می‌کنیم.و جمهوری اسلامی هر کجا که تهدیدی احساس کند لشکری عظیم از نیروهای مسلح به آن منطقه اعزام و در آن‌جا مستقر می‌کند که این نشان دهنده قدرت نیروهای مسلح ایران است.

امروز نیرو‌های رژیم صهیونیستی در برخی از کشور‌های همسایه قصد ایجاد پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی را دارد که ما برای جلوگیری از این اقدام نابخردانه این رژیم منحوس، رزمایش اقتدار بزرگ سپاه پاسداران را در منطقه ارس برگزار کردیم.

وی در پایان سخنان خود بیان کردند:وقتی اسرائیل می‌بیند جمهوری اسلامی ایران در دروازه‌های وی نفوذ کرده، به این اندیشه افتاده که در کناره‌های مرز‌های ما برای خود پایگاه‌هایی ایجاد کند، ولی زهی خیال باطل که ما این اجازه را به این رژیم نخواهیم داد تا در همسایگی ما پایگاه داشته باشد.  تقدیر و تشکر می‌کنیم از اهالی منطقه مغان که از سربازان و پاسداران خود مهمان نوازی ویژه ای کردند.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک نژاد /انتهای پیام