امام‌جمعه شهرستان مرزی پارس آباد؛

خواب آشفته ای که هرگز تعبیر نشده ونخواهد شد

نصب پل شناور، عملیات هلی برن، چتربازی، عملیات تاخت شبانه، عملیات رزمی بالگردها، عملیات پهپادهای رزمی و انتحاری و همچنین احداث پل روی رودخانه ارس، تصرف و کنترل جاده های مواصلاتی و تصرف ارتفاعات و تخریب هجومی …نشانه کوچکی از قدرت سپاه در مقابل دشمنان مرزوبوم است.

به گزارش خبرنگار پارس آباد نیوز؛ علی اکبر باقری بنابی امام جمعه پارس آباد ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه از حضور غیرتمندانه رزمایش نیروهای زمینی سپاه در مرزهای رود ارس تشکر کرد.

امام‌جمعه پارس آباد خاطر نشان کرد:در جنگ ۴۴ روزه در قره باغ به جمهوری آذربایجان فرصتی شد تا آذربایجان دوستان واقعی و نیز دشمنان خود را بار دیگر بشناسد، وی اضافه کرد: رییس جمهوری آذربایجان در جریان این جنگ بارها از کمک ها و حمایت های جمهوری اسلامی ایران ابراز قدردانی کرد.

وی افزود:در جنگ اخیر قره باغ شاهد حمایت های واقعی جمهوری اسلامی ایران شدیم و مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران نیز بارها حمایت از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان را اعلام کردند و حتی رییس جمهوری آذربایجان نیز مرزهای دو کشور را مرزهای دوستی عنوان کرد.

باقری  بنابی یادآور شد: به نظر می رسد تغییر نقشه ژئوپلیتیک شمال غرب ایران در دستور کار ترکیه، آذربایجان و رژیم صهیونیستی است و تلاش می کنند تا ایران را در یک محاصره قرارداده و راه های ارتباطی اش با اروپا را ببندند.

ایشان در پایان با بیان اینکه دشمن همواره در تلاش است با بسترهای مختلف سعی در کم رنگ شدن وتضعیف ایران را در محورهای مختلف برنامه ریزی می کند اما مردم ولایت مدار ایران، با بصیرت از مقام معظم رهبری همواره در مقابل توطئه های دشمن مقاوم وپایدار هستند وهرگز اجازه نخواهند داد توطئه های دشمن کارساز شود.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک نژاد/ انتهای پیام