پایگاه خبری پارس آباد نیوز؛

بازدید امام جمعه اردبیل از نمایشگاه یاس کبود انجام شد

 


 

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه استان اردبیل با حضور در شهرستان پارس آباد از نمایشگاه مردمی یاس کبود بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پارس آباد نیوز امام‌جمعه اردبیل افزودند:حضور در چنین نمایشگاه‌ها را سفری معنوی و رارزشمند دانست و تصریح کرد: بهتر است چنین نمایشگاهی در همه شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شود.تا نسل امروزی از تاریخ اهل بیت آشنایی وآگاهی موثری را بهره مند شود.

 

عاملی مشارکت پرشور نوجوانان و جوانان دهه هشتاد  در نمایشگاه مردمی یاس کبود در نقطه مرزی را قابل تشویق وتحسین دانست و اظهار کرد: سیل جمعیت و ازدحام جوانان در مراسم و عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان پارس آباد جای تقدیر دارد و از همه عواملین اجرایی این مراسم تشکر  نمود.

ایشان  تلاش کانال‌های بیگانه با محوریت  هجوم خاموش در هجمه به اندیشه‌های جوانان را یادآور شد و بیان کرد: این رسانه‌ها باید بدانند که با هیچ تبلیغ واهی و کورکورانه‌ای نمی‌توانند قلب جوانان ما را تسخیر کنند.

 

امام‌جمعه اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان در هر زمان در تلاش وتکاپو هستند تا با برنامه های مختلف بر چهره های نسل امروزی آسیب برسانند اما بدانند به آرزوهای خیالی دچار نشوند و آگاه باشند ملت ایران بخصوص نسل فردا را نمی‌ توان  از اهل بیت جدا کرد .

 

خبرنگار پارس آباد نیوز:افشین خاک نژاد/ انتهای پیام