بخشدار مرکزی پارس آباد:

کمبود خطوط تلفن ثابت روستای آغدام مرتفع می‌شود

بخشدار مرکزی شهرستان پارس آباد گفت: اهالی روستای آغدام از کمبود خطوط تلفن ثابت در این روستا گلایه مند هستند که به زودی این مشکل مرتفع می‌شود.

عسگر فخیمی در گفتگو با خبرنگار پارس آباد نیوز، اظهار کرد: روستای آغدام از توابع بخش مرکزی شهرستان پارس آباد با ۷۵۰ خانوار و بیش از ۳ هزار نفر جمعیت که اهالی از کمبود خطوط تلفن ثابت در این روستا گلایه مند هستند.‌

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رشد کشور در بخش ارتباطات و فناوری نیاز است که روستاهای این شهرستان نیز از امکانات این حوزه بهره‌مند شوند و زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان توسعه یابد.

بخشدار مرکزی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه اهالی این روستا از سرعت اینترنت ناراضی بوده و خواستار خطوط تلفن ثابت هستند، ادامه داد: بعضی از خانوارها امتیاز تلفن را دارند اما دو سال پیش و به دنبال شیوع کرونا کابل‌های تلفن در این روستا به سرقت رفته بود.

فخیمی افزود: طرح اولیه این کار یک ماه و طرح توسعه اش نزدیک به دوماه طول می‌کشد ولی با هماهنگی رئیس شرکت مخابرات در نزدیکترین زمان خطوط واگذار و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم خطوط تلفن را زمینی کنیم، اضافه کرد: مشکلاتی که در خطوط هوایی اعم از سرقت و پارازیت هست به کمترین حد خود می‌رسد.

بخشدار مرکزی شهرستان پارس آباد بیان کرد: ماندگاری جوانان روستایی در زادگاهشان و پیشرفت همه جانبه روستا در گرو توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی است که با توسعه این زیرساخت‌ها اشتغال زایی اینترنتی نقش مهمی دارد که روستاییان خاطر بهبود زندگی و درآمدزایی دست به مهاجرت می‌زنند که ما در راستای بهبود مشکلات در کوتاه‌ترین زمان از هیچ فرصتی دریغ نخواهیم کرد.

خبرنگار: بابک آدیگوزلی