مدیر آموزش و پرورش پارس آباد:

حماسه ۹ دی سالروز میثاق امت با ولایت است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد گفت: حماسه ۹ دی سالروز میثاق امت با ولایت است و امت در مسیر ولایت شکست ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پارس آباد نیوز، بابک آدیگوزلی: الله بخش نجفی به عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص حماسه ۹ دی، اظهار کرد: حماسه ۹ دی نماد ولایت مداری و ایجاد وحدت و یکپارچگی ملی است.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی نماد هوشیاری مردم در برابر فتنه‌های دشمن است، گفت: حضور حماسی مردم شهرستان پارس آباد در روز ۸ دی ۱۳۸۸ در اعتراض به اهانت های صورت گرفته به مقدسات و ارزش های اسلامی توسط آشوبگران، حماسه دیگری را در کارنامه این شهرستان رقم زد که در تاریخ انقلاب ثبت شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد ادامه داد: مردم ولایی شهرستان پارس آباد یک روز زودتر از سایر شهرهای کشور به خیابانها آمده و ضمن اعلام همبستگی با آرمانهای انقلاب، امام و رهبری همه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند و امت ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در ۹ دی به دنیا درس بصیرت و همراهی با ولایت دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال نابودی آرمانهای شهدا هستند، تاکید کرد: ما ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم اما یک وجب از خاک ایران را به دشمنان ندادیم و بلکه باعث تثبیت و پیشرفت انقلاب اسلامی شدیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه تیر دشمنان در محاسباتی خودشان در خصوص انقلاب اسلامی به هدف نمی خورد، خاطرنشان کرد: دشمنان با شکل های مختلفی و با رنگ عوض کردن به مقابله با انقلاب اسلامی هستند و با روش های مختلف فکر ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: دشمنان انقلاب از جمله تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، تحریم های ظالمانه و تهدیدهای مستمر بر علیه انقلاب اسلامی را عملیاتی کردند اما با بصیرت مردم و رهنمودهای رهبری دشمنان باز هم شکست خوردند.

نجفی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ باز هم شاهد خطای محاسباتی دشمنان بودیم، تصریح کرد: امت ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات و پای صندوق های رای یکبار دیگر موجب سرافرازی ایران اسلامی شدند و با حضور حداکثری خود باری دیگر به دشمنان تذکر دادند که همیشه در صحنه هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر بعد مرگ خانم امینی شاهد بودیم دشمن چطور وارد میدان شد با شعارهای فریب دار و شعار زن زندگی آزادی اما هدف انقلاب اسلامی و اعتبار بخشی به خانواده و مقام زن جز شعارهای اصلی ایران اما این شعار از زبان منافقان و دشمنان رمز تولید این شعار ویرانی انقلاب اسلامی بود که مردم با بصیرت تمام در مقابل این هجمه سنگین ایستادند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از موفقیت های ایران اسلامی ناراحت اند و فکر ضربه زدن به کشور هستند اما ما برخلاف هجمه های سنگین از دشمنان با قدرت در صحنه ها هستیم و بدون وابستگی به آمریکا امروزه ایران اسلامی یکی از کشور برتر موشکی در سطح دنیا هستیم.

نجفی با اشاره به اینکه شاه خائن می گفت که ایرانی قادر به ساخت حتی یک آفتابه نیست اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ما در تمام رشته ها جز زبانزد دنیا هستیم که همه این موفقیت ها با عنایت خاص پروردگار و رهبری هوشمندانه و انقلابی و جهادی مقام معظم رهبری و هوشمندی امت اسلامی است چرا که امت با ولایت شکست ندارد.

انتهای پیام/