فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد؛

دیدار مدیر و کارکنان آموزش وپرورش پارس آباد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد

 


جمعی از کارکنان آموزش و پرورش پارس آباد در دیدار با فرمانده سپاه این شهرستان اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه را محکوم کرده و حمایت خود را از مجموعه سپاه اعلام کردند

علی پیرجاهد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد ضمن خیرمقدم به فرهنگیان، اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است علیه نهاد ضد تروریسم را از روی استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات در ایران دانست.

وی افزود: آموزش و پرورش پارس آباد اولین ارگانی بود که اولین بیانیه را در حمایت از سپاه صادر نمود و این حرکت نشانه بصیرت و پشتیبانی از ولایت فقیه را نمایان می کند. وحرکت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رانماد  ایستادگی در برابر هجمه دشمنان و دفاع از مردم و تمامیت ارضی ایران اسلامی و ایجاد امنیت پایدار منطقه را مهم ترین رسالت سپاه عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت:حضور سپاه پاسداران در کنار آموزش و پرورش یک اصل ارزشمند ومفید است وهمواره شاهد پیوندهای عمیق میان فرهنگیان  وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایانگر است.

نجفی خاطرنشان کرد: ما فرهنگیان شهرستان پارس آباد از هر لحاظ قدردان سپاه هستیم وبا تربیت نسل های انقلابی وپیرو خط امام ورهبری انقلاب تا قطره خون خود از این انقلاب پاسداری خواهیم کرد.در سخنانی ضمن محکوم کردن مصوبه پارلمان اروپا،سپاه پاسداران نیروی انقلابی و ارزشی در تمام دوران انقلاب اسلامی، ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و همین امر موجب عصبانیت و خشم استکبار جهانی بویژه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد در پایان: گزارشی از عملکرد و دستاوردهای آموزش و پرورش در پنج ماه اخیر ارائه و برنامه های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر را تشریح کرد.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک نژاد/ انتهای پیام