رئیس بیمارستان ارس پارس آباد؛

کمبود پزشک متخصص بزرگ ترین چالش اساسی است

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی پارس آباد از کمبود پزشک متخصص در بیمارستان ارس این شهرستان اعلام نارضایتی کرد 

لیلا آذری‌نمین رئیس بیمارستان ارس تامین اجتماعی شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگار پارس آباد نیوز افزود: بیمارستان ارس پارس آباد با مشکل کمبود پزشک متخصص روبرو است که با همت و پیگیری‌های مسئولان استانی و شهرستانی در آینده‌ای نزدیک بتوانیم شاهد جذب نیرو و پزشکان متخصص شویم.

رئیس بیمارستان ارس تامین اجتماعی پارس آباد کفت: پروژه‌های به بهره برداری رسیده در بیمارستان تأمین اجتماعی این شهرستان در طول ۹ ماه سال‌جاری، پروژه استاندارد سازی و هتلینگ بخش زنان با اعتبار ۳ میلیارد تومان و پروژه استاندارد سازی و هتلینگ بخش اطفال و (انآی. سی. یو) با اعتبار ۵ میلیارد تومان در سال‌جاری است.

آذری نمین با تاکید بر ترویج زایمان طبیعی افزود: در ۹ ماهه سال‌جاری تعداد ۱۷۳ مورد زایمان طبیعی در بیمارستان ارس به ثبت رسیده و هیچ موردی از مرگ و میر مادران و نوزادان در این مدت گزارش نشده است.

وی با تاکید بر اینکه؛ خوشبختانه پزشکان متخصص و توانمندی در این شهرستان وجود دارد اما متاسفانه به علت عدم وجود (سی. سی.یو) و (آیسی.یو) امکانانات خدمات دهی ویژه برای بیماران بدحال که تحت مراقبت‌های ویژه قرار گیرند وجود ندارد. 

رئیس بیمارستان ارس یادآور شد؛ امید است با همت مسئولین ذیربط استانی وشهرستانی نسبت به کمبود اوضاع این شهرستان در جهت حل ورفاه  حقوق شهروندان این شهرستان بزودی شاهد خبرهای خوش باشیم.

خبرنگار پارس آباد نیوز؛ افشین خاک‌نژاد/ انتهای پیام