مدیر آموزش و پرورش پارس آباد؛

افتخار آفرینی دانش آموزان و فرهنگیان پارس آبادی در جشنواره ملی تئاتر درسی    

 

 دانش آموزان و فرهنگیان کانون علامه طباطبایی شهرستان پارس آباد در جشنواره ملی تئاتر درسی رتبه های برتر را کسب نمودند

الله بخش نجفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار پارس آباد نیوز، از درخشش دانش آموزان وفرهنگیان در جشنواره ملی تئاتر درسی خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: دانش آموزان و فرهنگیان گروه تئاتر درسی کانون پسرانه طباطبایی از دبستان شهید واحدی این شهرستان با کسب رتبه های اول تا سوم در جشنواره ملی تئاتر درسی در استان هرمزگان (شهرستان میناب) افتخار آفرینی بی نظیری را رقم زدند.

الله بخش نجفی ،ضمن تبریک این موفقیت افزود: نمایش “دریا ، نعمت خداوندی” شهرستان پارس آباد از استان اردبیل در سه بخش طراحی لباس، طراحی صحنه و بازیگری به ترتیب با کسب رتبه های اول تا سوم جشنواره ملی تئاتر درسی خوش درخشید.

وی در ادامه داد: نمایش گروه تئاتر درسی این شهرستان تنها اثر منتخب استان اردبیل بود که از میان ۵ هزار آثار ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی در استان هرمزگان (شهرستان میناب) راه یافته و اثر فاخر شناخته شده بود.

نجفی در پایان با عنوان این اینکه در این جشنواره؛ رتبه اول طراحی لباس سعید جدی، رتبه دوم طراحی صحنه عارف مهتاب و رتبه سوم بازیگری ابوالفضل نجف زاده کسب نمودند.

خبرنگار پارس آباد نیوز؛ افشین خاک‌نژاد / انتهای پیام