خبرنگار خبرگزاری پانا در پارس آباد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد طی حکمی افشین خاک نژاد را به عنوان خبرنگار کادر خبرگزاری پانا منصوب کرد

به گزارش پایگاه خبری پارس آبادنیوز؛  الله بخش نجفی مدیر آموزش و پرورش پارس آباد عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه، افشین خاک نژاد کارشناس پیگیری دفتر مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد را به عنوان خبرنگار کادر خبرگزاری پانا آموزش و پرورش پارس آباد منصوب کرد.

مدیر آموزش وپرورش پارس آباد افزود:اصحاب رسانه به عنوان نماینده مردم جامعه باید بانگرشی مثبت آسیب های اجتماعی را شناسایی کرده و از مسئولان ذیربط چاره اندیشی طلب کنند تا درصدد حل مشکل باشند.

نجفی خاطر نشان کرد؛ خبرنگاران طلایه داران آگاهی بخشی به جامعه هستند و امروزه در همه بحران ها در صدر، جنگ رسانه ها خبرنگاران نقش مهمی را ایفا می کنند ودر این راستا با بصیرت وتکامل شناخت پیرامون آسیب های اجتماعی می توان افکار سمی دشمنان را نقش بر آب کرد.

در این نشست مدیر آموزش و پرورش پارس آباد، گزارشی از عملکرد و فعالیت های آموزش و پرورش تشریح نمود و به دنبال آن خبرنگاران به پرسش وپاسخ با مدیریت آموزش وپرورش پرداختند.

وی با بیان اینکه؛ مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد با شفاف سازی وپیگیری از فرامین مقام معظم رهبری وبا مشورت وهم اندیشی فرهنگیان نخبه گام های موثری را برداشته است.

ایشان مدیر آموزش وپرورش پارس آباد در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه، تلاش خبرنگاران را قابل تحسین دانست وانعکاس صادقانه اخبار را بستر مناسبی برای اعتماد ساری بیان نمود.

انتهای پیام ./ اکبر میرزائی