۳۵۰ کیلوگرم کله پاچه فاسد پارس آباد در شهرستان آستارا توقیف شد!

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا گفت: ۳۵۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد شامل کله پاچه گوسفندی در ایستگاه بازرسی قلعه کشف و توسط شبکه دامپزشکی معدوم شد.

به گزارش پارساباد نیوز، بهرام پورضرب روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا مدعی شد: ۳۵۰ کیلوگرم کله پاچه فاسد از مبدا شهرستان پارس آباد به مقصد شهرستان های آستارا ، تالش و بندر انزلی به صورت غیر مجاز حمل می شد که در ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه توسط عوامل انتظامی کشف و به شبکه دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.
وی با اشاره به اینکه این گوشت ها در صندوق عقب خودروی سمند به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، اضافه کرد: راننده متخلف خودرو به میزان ۲۰ میلیون ریال از سوی اداره تعزیرات حکومتی جریمه شد.

وی در ادامه حمل گوشت توسط خودروهای سواری را غیرمجاز و غیر قانونی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فرآورده خام دامی قابلیت فاسد شدن را دارد باید به صورت یخچالی و از طریق زنجیره سرمایی به مراکز فروش عرضه شود که در غیر این صورت جزو حمل های غیر مجاز محسوب خواهند شد.

حال چگونه کله پاچه فاسد آن هم نه ۱۰۰ کیلو بلکه این ۳۵۰ کیلوگرم در صندوق عقب خودروی سمند و به گفته رییس دامپزشکی آستارا بطور ماهرانه جاسازی و از مبدا شهرستان پارس آباد حرکت کرده و در آستارا توسط عوامل انتظامی گرفتار شده خود جای سوال دارد!