حسن لامعی؛

ویژه برنامه عصر شعر همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در پارس آباد   

همزمان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر ویژه برنامه عصر شعر با حضور جمعی مسئولین شهرستانی وشعرای این شهرستان برگزار شد

حسن‌ لامعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباد کفت در این مراسم که با حضور شهرام وثوقی جانشین ناحیه مقاومت بسیج ، جمعی از شاعران حضور داشتند برگزار شد.

 لامعی با اشاره به سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: مردم ما هرگز وقایع سوم خرداد را از فراموش نکنند زیرا مردم درس ایثار و شهادت را تمرین کردند و این را بدانید که دشمن در اراده خود از هیچ دسیسه ای غافل نشده و همیشه در حال برنامه ریزی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن در تمام عرصه‌ها برای یأس و ناامیدی مردم ایران فعالیت می‌کند، عنوان‌کرد: هنرمندان این شهرستان با بهره گیری از آرمان های انقلاب وبا بصیرت هنری راه مقابله با دشمن را یادگرفته اند و از تجربه‌های دفاع مقدس و شنیدن پیام شهداست که در این زمینه همه وظیفه داریم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد خاطرنشان کرد؛ سوم خرداد ماه، برگ زرین بر تاریخ پر شکوه ایثار و از خودگذشتگی شهدا وایثارگران اوج اخلاص ملت بود تا آنجا که امام شهدا در اخلاص و خدا محوری این مردمان فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»

واین زمینه حرکتی نوین جهت پیروزی ها واهداف های مقدس ایجاد کرد

خاطره گویی،شعرخوانی،سخنرانی از برنامه های این مراسم بود.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک‌نژاد/ انتهای پیام