فرمانده انتظامی اردبیل:

پارس آباد ۱۶ شهید فراجا را تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: شهرستان پارس آباد ۱۶ شهید گلگون کفن فراجا را برای حفظ امنیت تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پارس آباد نیوز، سردار جواد تقوی در مراسم یادواره شهدای فراجای شهرستان پارس آباد که در قالب کنگره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان در حسینیه اعظم آقاابوالفضل العباس (ع) شهرستان پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان پارس آباد ۱۶ شهید گلگون کفن فراجا را برای حفظ امنیت کشور تقدیم انقلاب کرده است‌.

وی باتوجه به اینکه امنیت مردم به عنوان خط قرمز پلیس می باشد، گفت: همرزمان ما در جای جای کشور اسلامی جان خود را خاطر امنیت و آرامش مردم تقدیم میکنند تا هیجکونه خدشه ای به امنیت و آرامش مردم نشود‌.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: ما در نیروی انتظامی پایبند حفظ امنیت، آرامش، مقابله با تمامی اشرار و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم هستیم.

تقوی با توجه به اینکه عهد بسته ایم که آسایش خودمان را فدای آرامش مردم عزیزمان کنیم، ادامه داد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت جامعه به شدت برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: پلیس متولی آرامش مردم است و همکاران ما در مجموعه انتظامی باید همچنان با تأسی از منش شهدا، وظیفه خود را به نحوه احسن به انجام برسانند و در راستای امنیت جامعه بکوشند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: با توکل برخدای متعال و ایمان والای نیروی‌های انتظامی اردبیل هر روز عرصه برای اختلال گران امنیت تنگ شده است.

انتهای پیام/