فرماندار پارس آباد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ضروری است

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب امری ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری پارس آباد نیوز، جابر جهان بین در مراسم یادواره شهدای سه ماهه دوم شهرستان پارس آباد با محوریت شهدای دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد جامع شهر پارس آباد برگزار شد با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی در سایه خون شهدا به ثمر نشسته است، اظهار کرد: شهدا درس ایثار و استقامت برای ما به ارمغان آورده‌اند و باید امروز شاکر و قدردان زحمات ایثارگران باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب تبیین شود.

وی شهیدان را ذخایر و سرمایه‌های بزرگ کشور دانست و افزود: شهدا با نثار خون و جان خود، عزت و سربلندی و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد ثبات و امنیت ایران اسلامی را در مقایسه با کشورهای دنیا در سطحی مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: ثبات و امنیتی که در کشورمان حاکم است به برکت خون شهیدان و صبر، استقامت و بردباری خانواده‌های معظم آنان حاصل شده است.

جهانبین، به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید و بیان کرد: اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه، موجب پیشرفت، سلامت و تعالی جامعه در زمینه‌های مختلف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تکریم خانواده شهدا از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است، گفت: امروز امنیت و اقتدار کشور مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و جانبازان است و باید رشادت‌های شهدا را از طریق تربیت نسل جوان انقلابی و تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی به نسل‌های امروزی و آینده انتقال دهیم‌.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد اضافه کرد: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.

جهان بین بر ضرورت تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاههای اجرایی با سرکشی و دلجویی از خانواده های شهدا و ایثارگران آنها را مورد تقدیر و تکریم قرار دهند.

خبرنگار: بابک آدیگوزلی/