مدیر آموزش و پرورش پارس آباد خبر داد؛

اجتماع عظیم دهه هشتادی شهرستان پارس آباد در همایش حماسه ۹ دی

همایش عظیم و پرشور حماسه  یوم الله ۹ دی و گرامیداشت سالگرد  شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور گسترده  فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان پارس آباد برگزار شد 

الله بخش نجفی مدیر آموزش وپرورش شهرستان پارس آباد عصر شنبه در گفتگو با خبرنگار پارس آباد نیوز از حضور گسترده دانش آموزان دهه هشتادی در همایش عظیم یوم الله ۹ دی واقع در سالن اجتماعات ۹ دی این شهرستان خبر داد.

نجفی در ادامه افزود: آموزش وپرورش پارس آباد در مسیر انقلاب حرکت می کند و هیچ چیزی نمی تواند ما را از این مسیر الهی خارج کند امروز هیچ صدایی جز صدای انقلاب از این نظام تعلیم وتربیت انقلابی به گوش نمی رسد.

حجت‌الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار در این همایش با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی را پرورش دهنده نسل های انقلابی و شهادت طلب دانست و اضافه کرد: امروز به وضوح می بینیم نوجوانان و جوانان زیادی دوستدار و دلداده شهید سلیمانی هستند و در طول ۳ سال گذشته افراد زیادی تحت تاثیر این مکتب نجات بخش رشد و تربیت یافته اند.

 مدیر آموزش وپرورش پارس آباد تصریح کرد؛رسالت ما براساس سن تحول بنیادین و اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تربیت انسانهای مومن موحد هست  ما به این رسالت مان با حمایت مسئولان استانی و منطقه ای با قدرت ادامه خواهیم داد.

خیرمقدم گویی، سخنرانی، دیکلمه،شعرخوانی،همخوانی سرود سلام فرمانده،قرائت میثاق با شهدا  از جمله برنامه های این همایش بود.

خبرنگار پارس آباد نیوز؛ افشین خاک‌نژاد/ انتهای پیام