برگزاری جلسه قرارگاه اقتصادی شهرستان پارس آباد

برگزاری جلسه قرارگاه اقتصادی شهرستان پارس آباد

به گزارش پایگاه خبری پارس آب اد نیوز با حضور معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری اردبیل و فرماندار شهرستان،بخشداران تابعه و رؤسای ادارات مربوطه،جلسه قرارگاه اقتصادی شهرستان پارس اباد در مورخه هشتم فروردین ماه برگزار گردید.

علی لطفی فرماندار پارس آباد در این جلسه بار دیگر به تامین و ذخیره اقلام ضروری و همچنین کنترل و نظارت بر بازار تاکید کرده و خواستار اجرای دقیق برنامه ریزی های انجام شده در این خصوص شد

دکتر خلیلی معاون اقتصادی استاندار اردبیل نیز ضمن تبیین برنامه های اقتصادی دولت برای شهرستان که راه اندازی بارانداز ریلی در مرز با جمهوری آذربایجان، توسعه کشت گلخانه ای،توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه دامپروری،تبیین الگوی کشت به سمت محصولات اقتصادی،سرمایه گذاری در حوزه گردشگری،تقویت صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی را می توان از ان جمله برشمرد،عملکرد فرمانداری و ادارات شهرستان را در مقایسه با دیگر مناطق استان در خصوص تامین و ذخیره کالا و مدیریت بازار عالی توصیف کرده و از اقدامات انجام شده در این خصوص قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه با تبادل نظر اعضای قرارگاه برنامه ریزی برای تامین و ذخیره کالاهای اساسی برای ماه های آتی انجام و گزارشات لازم در این زمینه توسط رؤسای ادارات ارائه گردید.