شهادت ۶ کودک در اثر حملات آمریکایی – صهیونی در استان تهران
روابط عمومی و امور بین الملل اورژانس استان تهران بامداد دوشنبه اعلام کرد که در پی حملات شب گذشته آمریکایی – صهیونیستی به استان تهران، شماری از غیرنظامیان، از جمله ۶ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری پارس آباد نیوز، روابط عمومی و امور بین الملل اورژانس استان تهران افزود: در این حملات، چهار دختر و دو پسر زیر ۱۰ ساله به شهادت رسیدند؛ کودکانی که قربانی خشونتی شدند که هیچ نسبتی با زندگی کودکانه و بیگناه آنان نداشت.
این روابط عمومی اعلام کرد : جزئیات بیشتر از این حادثه، از جمله محل دقیق وقوع، تعداد مصدومان احتمالی و روند امدادرسانی، متعاقباً اعلام خواهد شد.