خیز «زپارس» برای جهش تولید با حمایت ویژه استانداری اردبیل / تاکید بر رفع موانع مالی در نشست معاون اقتصادی استاندار
در راستای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی» و با هدف رفع موانع پیشروی تولید، نشست مشترک معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل با مدیران دستگاههای اجرایی استان و مسئولان شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس (زپارس) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل زپارس، این نشست که با دستور ویژه استاندار اردبیل و به منظور حمایت همهجانبه از فعالیتهای تولیدی، تسهیل در حل مشکلات مالی و تداوم روند روبهرشد شرکت کشت و صنعت پارس تشکیل شد، بر ضرورت همافزایی دستگاههای دولتی برای تقویت ظرفیتهای تولیدی این بنگاه اقتصادی تاکید گردید.
در ابتدای این نشست، محسن مردی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس، با ارائه گزارشی از اقدامات صورتگرفته در ۱۰۰ روز نخست مدیریت خود، به تشریح مهمترین چالشها و موانع پیشروی این مجموعه پرداخت و خواستار همراهی و همکاری بیش از پیش دستگاههای اجرایی برای عبور از مشکلات موجود شد.
در ادامه، مدیران و نمایندگان دستگاههای کلیدی استان از جمله شرکت آب منطقهای، تأمین اجتماعی، اداره کل امور مالیاتی و پارک علم و فناوری، دیدگاهها و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه همکاری با این شرکت و راهکارهای عملیاتی جهت رفع چالشهای موجود مطرح کردند.
در پایان این نشست، بهروز خلیلی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل، ضمن قدردانی از عملکرد و روند روبهرشد شرکت در ۱۰۰ روز اخیر، اظهار داشت: حمایت از مجموعههای پیشران تولید نظیر کشت و صنعت پارس، اولویت اصلی استانداری است.
وی با تاکید بر لزوم پیگیری جدی مصوبات این نشست، تصریح کرد: تمامی دستگاههای اجرایی استان موظفند با هدف کمک به حل مسائل مالی و تولیدی، ضمن جلوگیری از ایجاد هرگونه مانع در مسیر فعالیتهای شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، بستر را برای توسعه بیش از پیش این مجموعه فراهم کنند.