دایی:سکوها خط می‌گیرند

علی دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل پدیده در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم بازی بدی را تماشاگران ندیدند. نیمه اول پدیده خیلی خوب بازی کرد و متاسفانه گل بدی خوردیم که نمی‌دانیم اسمش را چه بگذارم. در نیمه دوم فشاری روی تیم ما آمد چه از طرف سکوها و چه از مسایل دیگر ولی به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند و پدیده را در زمین خود نگه داشتند.

به نقل از فارس، وی ادامه داد: آنها در نیمه اول خوب بازی کردند ولی فکر می‌کنم حق ما در این بازی برد بود و دیدید که از دو قدمی توپ را به تیرک عمودی کوبیدیم و در بازی قبل هم همین اتفاف افتاد با همت بچه و کمک خدا همه چیز را درست می‌کنیم اما از هواداران خواهش می‌کنم خود را کنترل کنند زیرا بازی ۹۰ دقیقه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، دایی ادامه داد: بدون شک سالیان سال است که سکوهای ما دچار مشکل است و متاسفانه برخی عزیزان خط می‌گیرند و فکر می‌کنم مدیریت باشگاه به این مسئله ورود کرده و آن را ساماندهی کند. لیدری که باهزینه باشگاه به شهرستان می‌آید فقط باید تیم را تشویق کند و وظیفه دیگری ندارد. اگر همه ما در یک راستا گام برنداریم پرسپولیس ضربه می‌خورد و در ادامه مردم ضربه می‌خورند.

دایی گفت: مردم خیلی باهوش هستند اما یک سری قشر جوان فوری احساساتی می‌شوند و برخی پیشکسوتان هم همین طوری نظر می‌دهند. کاش آنها رزومه مربیگری خود را رو کنند. همین بازی ۴ مصدوم و ۵ محروم داشتم وقتی این بازیکنان را در اختیار ندارم کار دیگری نمی‌توانم انجام بدهم.گلی به غیرت بازیکنانم که در نیمه دوم فشار زیادی به حریف آوردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات علیرضا مرزبان که گفته بود پرسپولیس موفق می‌شود، گفت: این لطف مرزبان است، چون او در پرسپولیس منافعی ندارد که بخواهد حرفی بزند. من کاری به این مسایل ندارم و می‌دانید چند سال پیش هم با قهرمانی جام حذفی از این تیم رفتم و خودم را چسبیده به این تیم نمی‌دانم اگر انتقاد درستی از من شود قبول می‌کنم. لطفا حرفی بزنند به من که از آن استفاده کنم وگرنه تخریب کار سختی نیست شاید انسان سال‌ها بدود ولی یک دوست خوب هم پیدا نکند.