پخش ۱۵ هزارتن آسفالت در معابر شهر پارس آباد

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد مغان از توزیع و پخش بیش از ۱۵هزار تن آسفالت در خیابان ها و معابر عمومی این شهر خبر داد.

۲۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارس آباد نیوز، به نقل از ایرنا: صیاد معصومی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پخش این مقدار آسفالت در ۲ ماه گذشته در سطح شهر، نشان از اهتمام و عزم جدی اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری پارس آباد برای رفع مشکلات شهروندان و توجه به عمران و آبادانی شهر دارد.

وی افزود: طرح آسفالت ریزی از ابتدای چهار راه امام (ره) تا میدان شهدا و خیابان کشاورز در حال اجراست و در صورت مساعد بودن وضعیت جوی ، تا دهه ۱۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید.
او با اشاره به وضعیت آسفالت معابر در برخی محلات گفت: بهسازی آسفالت معابر یکی از نیازهای اساسی شهر و شهروندان بوده که اعضای و مجموعه شهرداری به طور جدی در حال پیگیری این موضوع هستند.
رئیس شورای شهر ادامه داد: رفع مشکلات شهری به صورت اولویت دار در دستور کار اعضای شورا و شهرداری قرار دارد که در جهت تحقق آن باید سایر ادارات و نهادها نیز با این مجموعه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.
وی به همدلی و مشارکت در حوزه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: تعامل بین اعضای شورای شهر و شهرداری باعث شده است تا این مجموعه با یاری یکدیگر گام مثبتی در خدمات رسانی مطلوب و زیباسازی و رفع مشکلات شهری بردارند.

انتهای پیام/