مدیریت برق شهرستان پارس آباد:

با مصرف بهینه مشترکان برق پنج برابر تعرفه پاداش می گیرند

مدیریت برق شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه برق جریان زندگی است و در مصرف بهینه آن بکوشیم گفت: با مصرف بهینه مشترکان برق پنج برابر تعرفه پاداش می گیرند.

پرویز اخوان در گفت و گو با خبرنگار پارس آباد نیوز، اظهار کرد: با بکارگیری راهکارهای ساده انرژی برق را به اندازه و در حد الگو مصرف کنیم و پنج برابر صرفه جویی برق پاداش بگیریم.

وی گفت: برای اطلاعات بیشتر اپلیکیشن برق من را در گوشی هوشمند خود نصب کنید که اپلیکیشن برق من خدمات غیرحضوری برق در کشور است و مشترکین گرامی با ثبت نام در این سامانه می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در خصوص برق بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود در هر زمانی و از هر نقطه ای دریافت کنند.

مدیریت برق شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه برق جریان زندگی است و در مصرف بهینه آن بکوشیم، عنوان کرد: مشترکانی که بتوانند تا شهریور ماه سالجاری و در چارچوب الگوی مصرف برق منطقه خود اعم از عادی یا گرمسیر مصرفشان را کاهش دهند، پنج برابر تعرفه پرداختی پاداش می گیرند.

اخوان بیان کرد: میانگین تعرفه هر کیلووات ساعت مصرف برق زیر الگو ۱۰۰ تومان است و پاداش صرفه جویی هر کیلووات ساعت ۵۰۰ تومان است.

وی تاکید کرد: همشهریان گرامی جهت پیشگیری تضییع اموال عمومی و بیت المال و خسارت به شبکه برق و تجهیزات مشترکین ناشی از استفاده غیرمجاز برق و رمز ارزهای غیرمجاز و قطعی برق در اوقات بامداد و نیمه شب که ممکن است ناشی از سرقت باشد سریعا با سامانه ۱۲۱ به اموربرق شهرستان اطلاع رسانی کنند.

خبرنگار: بابک آدیگوزلی – انتهای پیام/