محصولات شرکت شیرین عسل با ۸۴۰ محصول به ۶۰ کشور در ۵ قاره جهان صادر می شود

شرکت شیرین عسل با تاسیس ۱۵ کارخانه تولیدی در زمینه های مختلف صنایع غذایی  توانسته از این طریق۱۷ هزار نیروی انسانی در این مجموع بکار گیرد.

 

یونس ژائله در حاشیه بازدید خبرنگاران استان اردبیل از واحدهای تولیدی شرکت شیرین عسل در گفت و گو با خبرنگار پارس آباد نیوز ،اظهار کرد:

محصولات تولیدی این شرکت علاوه بر تولید ۸۴۰ محصول و استفاده در داخل کشور به ۶۰ کشور جهان در پنج قاره صادر می شود.

وی افزود: ارزش صادرات سالانه این شرکت بیش از ۱۲۰ میلیون دلار می باشد

یونس ژائله مالک شیرین عسل با اشاره به شرکت کشت و صنعت مغان،گفت : یکی از مهم ترین اولویت ها و اهداف ما در شرکت مغان مدرنیزه سازی سیستم و خرید ماشین آلات مکانیزه با علوم و فنون روز و ایجاد اشتغال می باشد.

وی خاطر نشان کرد: صنایع های تبدیلی و تکمیلی را در سریعترین زمان ممکن با تجهیزات به روز در شرکت کشت صنعت دامپروری مغان مستقر  می کنیم.

ژائله افزود:۱۴۰۰ نفر از کارکنان کشت و صنعت مغان که قبلا  برای کشت و صنعت و دامپروری مغان زیر نظر پیمانکار کار می‌کردند بعد از تحویل این مجتمع این عزیزان تبدیل وضعیت شده و از مزایا و حقوق قانونی خود بهره‌مند می شوند.

گفتنی است: دانشگاه جامع علمی کاربردی شیرین عسل وابسته به وزارت علوم و تحقیقات ، به منظور آموزش کیفی و عملی دانشجویان رشته های مختلف با بهره برداری از امکانات و ظرفیتهای گسترده آموزشی و تحقیقاتی گروه صنایع غذایی شیرین عسل  و مراکز و کارخانجات تولیدی وابسته ، مجهز به وسایل کمک آموزشی و امکانات مدرن روز می باشد.همچنین ساختمان جدید مرکز در حدود ۶۰۰۰ متر مربع در دست تکمیل است.

در مرکز آموزش علمی کاربردی شیرین عسل ضمن آموزش نیروهای شاغل و پذیرش دانشجو از سراسر کشور و چندین دوره فراغت از تحصیل ، در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نفر دانشجو مشغول به تحصیل می باشند.

انتهای پیام./