حاجی پور به سرپرستی فرمانداری پارس آباد مغان منصوب شد.

با حکم استاندار اردبیل عدالت حاجی پور بعنوان سرپرست فرمانداری پارس اباد مغان و دکتر علائی بعنوان مشاور استاندار منصوب شدند.

 

به گزارش پارس آباد نیوز،همزمان با شروع اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در حکمی از سوی اکبر بهنام جو استاندار اردبیل عدالت حاجی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعای فرمانداری پارس آباد مغان با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان مرزی منصوب شد.

 در حکم استاندار اردبیل به عدالت حاجی پور آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجارب جنابعالی، به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی و به موجب این ابلاغ به با حفظ پست سازمانی، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد منصوب می‌شوید.
امید است با بهره گیری از عنایات خداوند متعال و همه توان و تجربه ی خود و بهره گیری از طرفیت های موجود در آن مجموعه، در پیشبرد اهداف و سیاستهای دولت تدبیر امید و امید و خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان، با الهام از منویات مقام معظم رهبر و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موفق باشید.

گفتنی است، علی علایی که پیش از این فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان بود نیز طی حکمی از سوی اکبر بهنام جو به عنوان مشاور استاندار اردبیل منصوب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتمعی استاندار اردبیل در خصوص علت تغییر فرماندار پارس آباد گفت: با توجه به قانون انتخابات مبنی بر عدم انتخاب مسئولان اجرایی انتخابات از فامیل های نزدیک نسبی و سببی کاندیداها و ثبت نام یکی از نزدیکان فرماندار سابق پارس آباد در انتخابات این شهرستان، معاون سیاسی این فرمانداری به عنوان سرپرست منصوب شد.
بهروز ندایی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات علایی فرماندار سابق، اظهار امیدواری کرد: با توجه به اشرافیت سرپرست فرمانداری پارس آباد به قانون انتخابات و تجربه وی در این خصوص شاهد انتخاباتی سالم و قانونی در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/