امام جمعه شهرستان پارس اباد:

پیام غدیر، اتحاد مسلمین حول محور ولایت است

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: مهم ترین پیام غدیر اتحاد بین مسلمین و پیروی از ولایت و رهبری در جامعه اسلامی است.

pars5617

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارس آباد نیوز، حجت الاسلام سید سعید رشادی در گفتگو با خبرنگار آران مغان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، عید غدیر خم را بزرگترین عید اسلام عنوان کرد و گفت: غدیر الگوی بسیار مناسبی برای زندگی اسلامی را به ما ارائه داده است، چرا که غدیر نشان‌دهنده مسیر سعادت مسلمانان است.

وی با بیان اینکه خداوند در این عید فرخنده بر مسلمانان منت گذاشت و ولایت بر حق امیر المومنین علی (ع) را بر همه ی جهان آشکار کرد، افزود: باید مسلمانان به مناسبت این ایام فرخنده برادری را بین همدیگر تقویت کنند و اتحاد را در جامعه گسترش دهند.

امام جمعه پارس آباد با اعلام اینکه واقعه غدیر حامل مهمترین و تعیین کننده ترین مسئله دین مبین اسلام یعنی ولایت پذیری است، ادامه داد: امامت و ولایت بزرگترین نعمت در اسلام است و دشمنان همواره تلاش می کنند با ایجاد تفرقه، مردم را از ولایت جدا کنند تا به خیال خود به اهداف پوچ و خیالیشان برسند.

رشادی حکومت الهی و ولایی را از جمله پیام های واقعه غدیر برشمرد و گفت: عقاید انحرافی و فرقه های گمراهی در قالب گروه های تکفیری و تروریستی در صدد دور کردن بشریت از حقیقت اسلام و ولایت هستند.

وی این عید را عید امامت ولایت دانست و اظهار داشت: این عید، نقش بسیار مهمی در سرنوشت اسلام و امت اسلامی و  پیشرفت و سعادت مسلمانان دارد.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دو نعمت بزرگ است که خداوند متعال برای ملت ایران ارزانی داشته است، خاطرنشان کرد: همانگونه که راه و خط مشی امام راحل همان پیام غدیر بود رهبر معظم انقلاب نیز همین راه را ادامه می دهند و اگر کسی از آن جدا شود و فاصله بگیرد شکست می‌خورد.

انتهای پیام/